Sena_sarac Sabah ayağımı çelik kapıya çarptım serçe parmağım morardı ve çok ağrıyor ödüm kopuyor doktora gitmek istemiyorum alçıya falan alınırsa hapı yutarım 37. Haftadayım napıcaaaaam
Elifyarenaydemir Sena_sarac röntgene alınmıuo benim el bileğim çatladı haini yapmadılad 1 haftadır hala ağrısnı çekiyol bileklik verdiler tek bişi yapamıyorlar
Morrinah Serçe parmağı kadar hain bir parmak yok genelde hep sertçe vurulur sehpa köşesine kapıya vurulan parmak bugüne kadar kırmadım ama kırığı çok acıtır inşallah kırılmamıştır kuzum yine de bir görün ben ce