umutnur 32.haftadayım klima çarptı hasta oldum bir de tansiyonum sürekli düşüyor evin işlerini yapmakta zorlanıyorum bir yandan sıcaklar iyice bunaldım var mı benim gibi olan dertleşelim
Tuba5555 umutnur ben sıcaklardan aşırı bunaldım evet ev işleri de bitmiyor mecbur yapıyoruz allahtan çocuk odası dolabı kıyafetleri ütüleyip yerleştirdim bavulum hazır . Şu haftalarda yapamazmışım karnım aşırı şişti durdugum yerde ter su oluyorum
Buseekaraaa umutnur cok cok kötü geciyor sıcaklardan benimde tansiyonum cıkıyor yorulunca hemen cıkıyor özgüvenim kaçtı her an cıkıcak diye
beyzanuruzumcu8087 umutnur tam bende 32 haftalıgim gerçekten bir an önce dogururum.insss zor oluyor benim için
umutnur Tuba5555 ben de temizlikten sonra bebeğin kıyafetlerine başlamak istiyorum inşallah o zamana gücüm olur da
Nursemom90 Ben de 32 doldurdum doğum iznine yeni çıktım ne temizliğe başladım ne alışverişim tamam. Karnım birden şişti ayaklarım çok ağrıyor nefes darlığı sırt ağrısı evlere şenlik doğru düzgün yatamıyorum bile yavaş yavaş halletmem lazım
Ceku256 umutnur 32+6 ben de bire bir aynı durumdayım bidaha bebek düşünürsem oturup hesap yapıcam yaz başına doğmuş olsun 🫠🩷
deryakrgz umutnur bende bugün 32.haftalığım beni de klima çarptı galiba iki gündür grip gibi birşeyim. Arkadaşın dediği gibi yaa başını yani ilk aylarını yaza getireceğim bir daha çok düşünürsem,yada yaz başında doğurmuş olmak istiyorum 😂
papatyam95 deryakrgz ilk doğumum mart ayında oldu hiç bilmemişim çok çok rahattı bunda 32 oldum çok zormuş yani yaşamayan bilemez bu yaz da çoook sıcak
Gizem1504 umutnur 33 haftalığım ne uyku kaldı ne bişey sıcaklar mahvetti su içmekten midem bulandı resmen az kaldı merakla bekliyoruz 🫶
Bicirik2025 umutnur sol yanin curudu ,nefes darligi beni maf ediyor , hava cok sicak ,gecenin bir koru uyanip geri uyuyamiyorum 33+6 dan selam 😬 az kaldi hanimlar dayanin yani ben kendimi oyle avutuyorum. 🤗🤗