Elifagrts 40 hafta içindeyim baş aşağı pozisyonda ama kanala tam yerleşmemiş neler yapabilirim önerisi olan var mıı??
Deleted33000 Akidesekeri11 doğum anında ebeler de bana aynı hareketi yaptırdılar bebek tam yerlessin diye
Strongirl_ Yan yan merdiven inip cik pilates topu kullan kurbağa yürüyüşü yap, ayakta eller belde kalcanla “o” ve “8” hareketleri yap. Ayakta bacagini dizden büküp göbeğe kadar çek sonra yana doğru indir. Sırayla iki bacağına yap.
Elifagrts Strongirl_ tamamdır yapıcam inşallah çok etkili hareketler gibi hissettim inşallah faydalı olur çok sağolun♥️
Elifagrts 52N yok 39+4 şu an. Cuma 40 oluyoruz kontrolüm var tekrar alttan muayene dedi. Yine gelmezse en son salı dedi 40+3 den sonra beklemek sakıncalı dedi. Ama bi sorun yokken sezaryen olmak istemiyorum beklemek istiyorum açıkçası bakalım ne olacak göreceğiz.
Anneoluyorumhello 52N merhaba bebeğinizin kilosu kaç acaba baya beklemişssiniz bende 38+5 im 3800 doktorum bekleme taraftarı değil normal doğum zor olur diyor
Aleynna Elifagrts ben de tam 40. haftada yer sildim gece 2:30’da sancın başladı saat öğlen 1:30’da kızımı kucağıma aldım yani bacaklarını açarak yer silmek tetikleyebiliyor
Elifagrts Aleynna bugünden itibaren başlıyıcam inşallah fayda eder bakalım çok öneren olmuş bunu sağolun💞
aysenuraskin 34de baş gelişken ters dönmüştü uyumadan önce secde pozisyonunda bekledim bir süre sabaha kadar sancım oldu karnıma kramplar girdi kontrole bir gittim ki bebek dönmüş. O zaten yolunu bulur siz merak etmeyin hareketli olmaya çalışın.
hemsireblog1 aysenuraskin zaten dönmesi de ayrı bi acılı oluyor 🥹🥹 bende 32. Haftaya kadar hep baş gelişken grip oldum hapşurmaktan karnımda tam tersi dönmüştü. O an duyunca çok üzüldüm ama o gece felaket bir ağrım oldu. Meğer bebeğim geri baş gelişe dönmüş 😅
Elifagrts aysenuraskin inşallah nerdeyse 30. Haftadan beri baş aşağı pozisyonda ama yerleşmemiş diyince doktor yıkılmıştım yinede umudum var son ana kadar beklemek istiyorum. Olmazsada nasip artık
Elifagrts Melkay evet bende öyle düşünüyorum nasip işi sanki birazda her iki doğumda. Belki bu durum daha hayırlı bizim için bilemeyiz. Biz elimizden geldikçe gayret edelim olmuyorsada daha iyisini yaşayalım diyedir belki. rabbim en kolayını sağlıkla nasip etsin hepimize🤲🏻♥️
Akidesekeri11 Deleted33000 sanırım çok işe yarar bir hareket ben de yeni başladım yapmaya. Doktorum mesleğinde çok iyidir ama ilk defa ondan böyle ıkınma duyunca bir şüphe etmiştim açıkçası 😊
busenaz68 Elifagrts aksak gebe yürüyüşü, merdiven inip çıkmak, squat bunun yanında bebişi kanala yönlendirmek için egzersizler var youtubeden bakıp yapabilirsiniz ❤️
prpp Elifagrts bende aynı haftadayım ve bebeğim kanala yerleşmemiş sezaryen yapma taraftarı doktorum sana ne dedi peki ?
hemsireblog1 prpp o kadar hafta beklediyseniz bence suni sancı denemek isteyin dayanabilirim derseniz. Doktorlar genelde kendi rahatları içinde sezaryen diyebiliyor. Birkaç saat sancıdan sonra zaten yine gelmezse sezaryene mecbur geçilir. Bende yapabilirim derseniz hemen kabul etmeyin
Elifagrts prpp tabiki genel herkese dendiği gibi banada direk sezaryen önerdi. Çatı muayenesinde çatımın dar olduğunu kemiğimde düzlük olduğunu söylemişti. Sezaryen daha iyi olur tavsiyem o olur dedi. Benim gibi olan kişilerin çok sıkıntı yaşadığını dikişlerinin çok olduğunu bebekte köprücük kemiği kırılma durumunun olabileceğini vs söyledi. Bikaç örnekler verdi içim karardı birden. Sezaryenden bile soğudum o an hiçbişey yapmak istemedim. Gün bile söyledi yapalım diye. İstemedim bekliycem dedim. Çünkü %50 de olsa sıkıntısız vajinal doğum yapma ihtimalim varken içimde acaba kalsın istemedim bakalım ne olacak.
Anneoluyorumhello prpp merhaba bebeğiniz kaç kilo acaba kaç haftalıksınız. Bende bugün kontrole gittim 38+5 de kilosu 3800 cuma günü tekrar cağırdı kilo alımına devam ederse o gün suni sancı verebilriz dedi yoksa normal doğum zor olur kilodan dolayı dedi