Merhabalar benim bebeğim hep 3 hafta geriden geliyor du kilo alımı yavaş ti o yüzden hep perinatoloji takipliyim bugün gittim 2200 gram dedi iki hafta önce 2 kilo geliyodu kilosu çok a dedi gelişimi geri hep ultrasonlarda 34 hafta ile uyumlu çıkıyor ben 37 haftadayim yaklaşk bugün gittim muayene ett pazartesi yatiş verdi gel yatisini yapalım dedi benim daha önce normal doğumum var devlet hastanesine gidiyorum şimdi bunu normalmi doguracagim acaba Sezaryenmi olacağım hiçbir fikrim yok başına gelen varmı acaba kendi sancım gelmediğini için suni vermezler inşallah yatiş yapinca çok korkuyorum