Gulcan_15 Doğumdan sonra mide yanmasi geçiyor mu?😑artık dayanamıyorum çünkü Süt,kefir,tahin,soda,doktorun verdiği şurup hic biri kesmiyor
Hanife5656 Gulcan_15 merhaba ben de 36 haftalık hamileyim ne yesem midemi yakıyor ekşitiyor gece bile midemin ağrısından ekşimesinden uyuyamıyorum hiçbir ilaç fayda etmiyor 😢😔
mamacitaa_ Gulcan_15 geçiyor içiniz rahat olsun, çok çekiyordum mide yanmasından gerçekten ama doğuralı 5 gün oldu bu soruyu görene kadar unutmuşum yandığını şükürler olsun, sağlıkla kucağınıza alın 🙏🏻
Gulcan_15 Hanife5656 bende 34+5 oldum sanki hic geçmeyecek gibi bu yanma 😢🥹her seyi denedim ama yok gene aynı
Asortikhanim Hanife5656 ne belirtileriniz var aynı haftadayız karnınız düştümü pelvis bölgeniz ağrıyor mu paytak yürüyor musunuz ay çok zor 🥲
Hanife5656 Asortikhanim inanın artık penguen gibi yürüyorum benim 3 hamileliğim bugün pazara gidecektim gidemedim yürüdüğüm zaman kasıklarımda belimde çok ağrı oluyor geceleri zaten hiç uyuyamıyorum sıcaktan sağa sola dönmekten yani artık doğurmak istiyorum
Asortikhanim Hanife5656 beni bana anlattınız 🥲 bugün doktora gittim bende 2750 gr olmuş baş aşağı tam doğum pozisyonunda ama biraz daha bekleyecek gibi gözüküyor dedi 🫠 ama artık doğursanda prematüre değil normal bir bebek olucak dedi bu ayında sonunu görürürüz gibi 😅 Sizin anlattıklarınızı yaşadığımı anlattım hepsi çok normal ama sen ne yaparsan yap o istediği zaman gelir sen hiç yorma kendini dedi kan tahlili istedi haftaya nst istedi birde
cemre- Hanife5656 kaç haftalık siniz ben 36 +1 aynı dueumdaydim nst de sancı cıkinca muane.ettiler sabah 1cm akşam 2 cm açıklık oldu ve yatış önerdiler ama kabul etmedim bana çok.erken geliyor birsZ daha dursa kilo alsaydi
cemre- Benim de mide yanmasi asitlenme.var bazen gece asitim girtlagima kadar gelip bogiyor resmen beni.o zaman çift yastık kullanıyorum .akşam yemegimi erken yesem baharatlı yiyeceklerden kacinsam yatmadan önce ılık bir süt içsem mide asitim oluşmuyor ama dikkat etmesem renine şurup ile zar zoe idare ediyirum
Hanife5656 cemre- ben de 36 haftalığım çok zor geçiyor belim ağrıyor yalanci sancılarım var üçüncü hamileliğim
cemre- Hanife5656 benim de 3. Gebeliğim sancialr erken baslaid bu gebelikte açılma da hızlı oldu .oysa hiç yürüyüş yapmam zaten iki çocukla ilgilenmek yoruyor sürekli peşlerinden gidiyorum ardlarini topluyirum harketli geçiyor günlerim ondan da olabilir.sancilarim bazen 10 dk bazen 5 dk bir oluyor düzenli ,40 ve 60 lari buluyor nst de ,doktorlar bu yalancı değil doğum snacisi diyorlar