momcita Merhabalar kızlar 2. Bebeğime 9+2 haftalık hamileyim. 2. Gebeliğinizde bebeği ne zaman hissettiniz ve karnınız ne zaman belirginleşmeye başladı? 2.lerde bu iki durum da daha erken oluyor diyolar. Şimdiden karnım şiş gibi göbek mi bebek mi ayırt edemiyorum 😄
Zge12 momcita canım 16 haftamda hissettim bebeği benim karnım geç çıktı 28 den sonra şuan 31 haftalığım ama karnım küçük hala
dedimolabilirrr momcita 16da sonra hissediliyor daha öncesinde hissetim diyen gazı bebek sanıyor bence 😂 ben ikinci olmasına rağmen 21de hissettim net olarak
mavi123_ momcita geçen 14. Haftada bir kere bebeği hissettim aşırı şaşırmıştım erken diye. Göbeğimde maşallah 2. Aydan itibaren çıkmış ve şuan 16. Haftadayım ve 5 aylık gibi gözüküyordu. Aslında göbekli biride değildim zayıftım ama neden böyle erken çıktı bilmiyorum
Annesii66 papatyakokulugece aaa çok erken hemde 16. Haftadayım bende bebek hareket ediyor sanıyordum karnımda bişeyler olunca ikinci gebeliğim doktora söyledim şuan erken daha dedi
Eyllo Merhabalar bende 16 haftaya giriyorum hala oğlumdan kalan sezaryen göbeğim vardı alt karnım. 🙈😊 göbeğim hala büyümedi kilo da hiç almadım bakalım bende merak ediyorum, ama bebek hareketi mi içimde bir organ mı ara ara pıtpıt atma gibi hissediyorum 🫢