Elfozr_0 Ebru_asln ayselaslann siz ebru hanıma iletin onun daha çok ihtiyacı var benim şuan elimde bı kaç kutu var önce ona gönderin belki başka bı ihtiyacı olan da çıkar olmazsa bana gonderirsiniz olur mu
Ebru_asln ayselaslann instgram hesabını bulamadım acaba rica etsem siz İstek atarmısınız _xaykizz Profilim de yiğit uras yazıyo
Elfozr_0 Ebru_asln merhabalar ebru hanım iğneleri aldınız mı size Instagramdan istek attım ama tanimadiniz herhalde Aysel hanım iğneleri gönderdi mi sizs
neslihanusluuuu Elfozr_0 merhaba bende kullanıyorum sigorta olmasa bile eğer tahlil sonuçlarınız varsa devlette de özeldede heyet raporu hazırlanıyor doğuma kadar tek kuruş ödemeden alabiliyorsunuz
Ebru_asln Elfozr_0 Kendime ayırdığım 2 kutu var eğer doktor doğumdan sonra kullanma derse size veririm onları