Kızlar üç gün önce çok kötü kanamam oldu boşaldı resmen pıhtı vs doktora gittim doktor gelme çift rahimlisin sadece yatacaksın dedi. Bende zaten yatıyordum hiç kalkmadın bugün kanamam olmadı kahverengi lekelenme gibi oldu sadece. Kontrole ne zaman gideyim bi kalp atışını falan görmek için doktor hastaneye gelmen senin zararına yürüme bile dedi bilemedim o yüzden biraz zaman geçsin mi