seymanuurr Öyle gerçekten nst girsem sancım çıkar belkide yeni 35 hafta oldum en son 32 haftalıkken kontrol gittim nst girmedim doktor gerek duymadı 37. Haftaya doğru gel duruma göre 38 de alırız dedi ilk sezeryan olduğu için buda mecburi sezeryan sızılar biraz seyrek olmaya başladı ama şimdi de tansiyon tedirgin ediyor umarım haftasını bekler