aanonim 38 haftanın içindeyim fakat bebeğim hala kanala girememiş ama kafası aşağıda bu durumla karşılaşan var mı çatı muayenesinde de doktorum bebek yukarda dedi nasıl kanala yönlendire bilirim sezeryana mı döner sonuç
269522 aanonim merdiven çıkarak ve evde ördek yürüyüşü yaparak kanala yönlendirirsin canım. Bol bol merdiven çık ördek yürüyüşü yap akşamları yürüyüş yap kanala girer çok faydası oluyor
Tugcemiss- aanonim benm ilk bebegimde kanala inmemisti asagidaydi ama normal dogum yaptim dogduguu anda girebilir benm hic umidim yoktu normal olacagina 39+4 de dogdu
miraygkt aanonim bizim de 38+3 aynı durumlardayızz kaldırımda aksak yürüyüşü çok önerdiler bana da doktoruma sordum ama doğumunu başlatman için bunlara ihtiyacın yok sadece korunmasız ilişki diyor ama ben yinede deniyorum hepsini
Ksnmera aanonim valla şöyle diyim ben tepe çıkmıştım resmen merdiven in çık yokuş çık benim öyle diğer gün karnım aşağıya indi
Kbr777 Bende merak ediyorum yazan olursa beklemedeyim 38+6 oldum kafası aşağıda ama kanala girmedi nst de 100e vuran sancı çıkıyor ama hissetmiyorum görenler karnın daha düşmemiş senin zamanın var diyor her gün doğurdun mu diye arıyorlar artık psikolojim bozulmaya başladı bir an önce doğurmak istiyorum 🥹
Kbr777 Egzersiz, ananas, hurma, adaçayı, ahududu yaprağı çayı, merdiven, aksak yürüyüş, pilates topu, ördek yürüyüşü hepsini deniyorum ama sanırım canı ne zaman isterse o zaman geliyor bebişler
Melosss_16 aanonim kızlarla size söyle söylüyüm sabah kontrole gittim cocuk kanala girmemişti ve sancım yoktu hastaneden çıktım akşam dörtte nişanım geldi gece dörtte doğurdum yani aniden oldu ben çok hareketliydim doğumdan önce hep yürüyüş yapmıştım ama saatler içinde sabah bisey yokken doğumum başladı birazcık da şans işi
dlnyny Melosss_16 merhaba peki bu göbek aşağı düşmüş/düşmeniş durumu varya sizin nasıldı bunu çok merak ediyorum?
Fly3636 Busraa3542 bende arada sırtıma doğru regl ağrısı gibi oluyor da ne zamana kadar sürer bilmiyorum 🤷♀️