Tospik Alyamerve 15 Mart'ta da ben spinal sezeryan olacagim canım ama gereksiz bir sakinlik var hiç korkmuyorum sadece biran önce hayırlısı ile bebeğime kavuşmak istiyorum kime benzedigini de çok merak ediyorum 😁
Polo Alyamerve içinde kalacak hali yok ya 😀 Çıkacak 😀 Bence düşünmemeye çalış😀 desem zor bana da 42 gün var ben şimdiden stresim 😀 Boşver kaçınılmazsa tadını çıkarcan 😀😀
AynurMervePolat Alyamerve benimde 1 martta nasipse, ben aklıma getirmemeye çalışıyorum bide genel olcam biraz daha rahatım yoksa ameliyat sırasında bayılır giderim😁