gamzefurkan Arkadaşları adetime 3 gün var. Ovülasyon zamanı değerlendirmiştim. Freely marka test aldım dayanamadım test yaptım. 30 snye içinde çift çizgi oldu. Sizce gebelik var mıdır ? Fotoğraf atamadım
Mavimsimavi gamzefurkan İnşallah vardır benimde aynı şekilde oldu ama hafif silik çıktı günümün geçmesini bekliyorum alt karın kısmım sanki sürekli affedersin idrarım çok sıkışmış gibiyim
gamzefurkan Mavimsimavi Benim de ovülasyondan beri her gün bel ve kasık ağrım var idrar yolu enfeksiyonu gib. En net belirti buydu. Adetim gecikir diye umuyorum