Kızlar 11+4 um hatta gece o yüzden 11+5 denilebilir artık bulantım üç gündür o kadar kötü ki açlıktan ağlıyorum kusmaktan yoruldum 87 kiloydum hamile kaldigimda 79 oldum doktor ne yazsa hangi serumu verse fayda etmiyor ikili taramaya kadar iki kilo almış ol seni kötü etkiliyor dedi ama alamıyorum napicam