Ya kızlar sorarken utanıyorum ama ben yarım saat önce duşta mast yaptım ve elime avuç dolusu ıslaklık geldi ben de korktum acaba yanlış bir şey mi yaptım ya da suyum mu geldi diye ondan sonra da tuvaletim geldi şimdi de bebek sanki aşağı baskı yapıyor o baskı yaptıkça yeniden tuvaletim geliyor gibi hissediyorum suyum falan gelmemiştir demi gelse de o kadar az gelir mi 38 haftalık gebeyim bu arada