meriimu ahh canım benim. Yazdıklarını okurken senin kadar üzüldüm emin ol. Çünkü bende 32 haftalık bebeğini ölü doğum yapmış bir anneyim. Anne olma hevesi bambaşka, onu hissetmek, hayal kurmak….Sen de anne olmaya, onunla konuşarak onu beklemeye çok hevelisin, nasıl olmayasın ki… Rabbim bu sefer inşallah gönlüne ferahlık versin, bebeğini sana bağışlasın. Bol bol dua et, içinden iyi dilekler geçir, olumlu düşün, kendini strese sokmamaya çalış. Evet kayıplarından, yaşadıklarından sonra çok zor gelecek herşey ama içinde bir umut olmazsa hiç olmuyor kuzum… Ben ilk bebeğimi dediğim gibi kalbi durarak kaybettim, ikinci gebeliğim boş gebelik, üstelik hiçbir sağlık problemim yok. Şuan 21+4 gebeyim ve herşey çok şükür güzel gidiyor. Dilimde duam, emanetimi emanet ettim. İçimdeki umutla, içimdeki mucizeme kavuşacağıma inanıyorum. Sende inan🦋 dualarım sizlerle, bizim gibi olanlarla🌸