tkrk acaba dayanır mıyım diye iki hafta boyunca bekledim fakat olacak gibi değildi daha fazla şiddetlenmeye başladı dişçiden randevu aldım bana hamilelikte diş çekimi yapılabileceğini dair onay evrakı verdi aynı gün içerisinde kadın doğum doktoruma gidip bebeği genel olarak kontrol etti bir problem teşkil etmeyeceğini söyleyip evrak imzaladı ertesi gün de sabah gidip çektirdim keşke daha önce gitsemişim🤷🏻♀️