1993kubra Kızlar bugün doktora gittim 38+4 günlük hamileyim son adet tarihime göre ama şekerden dolayı bebek önden gittiğini söylemişti doktorum kilosunu 3 hafta önce 3 kilo 550 gr demişti tahini çıktığı için başka bir doktora geçiş yapmıştım 1 hafta önce yeni doktor ise bana 3 kilo 290 Gr dedi bugün tekrar kontrle gittim ama doktor geçen hafta ultrosona girdiğim için beni ultrosona sokmadı bakmadı yani son günlerimde bakması takip etmesi gerekmiyor mu önceki doktorum suyun fazla olduğunda söylemişti fakat bu yeni doktor q hafta önce ultrosona soktum şimdi tekrar sokamam dedi ve beni yolladı bende endişeli ve korku panik halindeyim son günlerim de takip etmesi gerektiğini düşünüyorum ve bebeğimin kilosu suyu nasıl merak ediyorum bu son dönemlerde allah korusun herşey olabilir çünkü fikriniz öneriniz nedir allah rızası için yardım edin bana
deniz_95 1993kubra başka gidebileceğiniz doktor yok mu acaba. Çünkü normal doğum istiyorsanız kilo vs önemli
hamisayse düşüncene katılıyorum son zamanlarda hatta kontrolleri sıkı tutuyorlar baska doktora gidebilrisn
1993kubra hamisayse dimi bencede son günlerimde iyi takip gerekiyor ne demek geçen hafta ultrosona ald bu hafta alamam diyor böyle saçmalık mı olur yarın gidicem başka bir doktora
1993kubra Aslhn-06 deniz_95 evet yarın başka bir doktora gidicem ve çok bunaldım artık her doktor ayrı birşey söylüyor 3 hafta önce 3 kilo 550 gram olan bebeğe geçen hafta 3 kilo 290 gram dedi yeni doktor ben birşey anlamadım
Aslhn-06 1993kubra cihazlar doğru ölçüm yapmıyor pek güvenmeyin, oğlum için 3 kilo üzeri demişti hatırlamıyorum pek ama 2900 doğdu
deniz_95 1993kubra ölçen kişinin el ayarına göre çok değişiyor bu durum maalesef ama en son ki kontrolde de ultrasona sokması gerekirdi bnce
Tazeanne2016 Ultrason cihazları +/- 500 grama kadar farklı ölçebiliyor , özellikle cihaz eskiyse tam sonuç vermez , siz yine de imkan varsa yarın yeni bir doktora görünün