Kızlar 37+2 günlüğünüz bugün kontrolüm vardı nst de düzenli sancılarım var çıktı doktorum muane etti 3 cm açıklığın var dedi. Sorun şu ki bu benim 3. Doğumum ilki 22 haftada normal doğum olmuştu bi kaybımız var. İkinci doğumum 37 de gebelik kolestazından suni sancı ile doğurdum 12 saat sürdü çok zor bi doğumdu kesi falan atıldı o yüzden bu doğumu sezeryan anlaşmıştım doktorla ama şimdi illa normal doğur çatın güzel açılman var kolay doğurursun diyor ama ben çok korkuyorum kararsız kaldım aynı şeyleri yaşarsam diye şans da vermek istiyorum aslında ama bilemedim napayıııım