Merhaba trombofili paneli sonucum mthfr c677t homozigot paı-1 5G/5G çıkmış. Doktorum yarın gel kan sulandırıcı başlayacağız dedi. Benim ilk gebeliğim öncesinde düşüğüm falan da olmadı doktor önlem amaçlı istemişti testi sonuç yeni çıktı 10+5 haftalık şu an. Tedavi için geç kalınmış mıdır çok endişeliyim. Tecrübeli olanlar yazabilirse çok mutlu olurum.