Ben de ilk bir sancı hissedip yapmıştım aynen bu şekilde hayal meyal çizgi vardı.Hatta bir ışık altında belli oluyordu sadece o kadar silikti . Ertesi gün yaptım çizgi bir tık daha koyulasti . Sonra tekrarlamistim falan birsuru test yaptım İlk yaptıklarım predictor idi son 2 yaptığım predictor ve awox aynı anlarda yapmıştım ikisinde de net çıkmıştı . Ondan birkac gün sonra da kan verdim gebelik göründü . Bu arada bu sonuçlar hep testte yazan dakika sonunda çıkan sonuçlar. Belirli bir dakika sonrası kuruma çizgisi oluşuyor.Benim 3-4 dakika sonunda silik çizgi oluştu 3 dk daha geçince koyulaştı hep .