Kızlar size bir sorum olacak bugün doktora gittim 34 haftalık hamileyim ama 2 hafta önden gidiyor dedi doktor şekerli şeyler beyaz ekmek yeme dedi bebeğin kilosunu büyümesini etkiliyormuş sanırım varmı bu durumda olan ne yaptınız bana akıl verin ne yapmam lazım hiçmi şeker tüketemeyeceğim birde planlı sezeryan düşünüyorum bebiş 3 kilo olmuş acaba öndeki haftasına göre mi alırlar büyümesi 2 hafta önden diye kafam karıştı biraz