Snemrcan Selam kızlar 20+3 hamileyim alt karnımda Ağrı oluyor bazen de sertleşme acaba enfeksiyon mu neden olur idrarımı yaparken de hafif Ağrı oluyor tutmuşsaö
Zelis_ozdrgn Snemrcan canım bende de oluyo çoğu gebelikte oluyo diye biliyorum ama bende bi doktoruma söylicem
Leyla_aa Snemrcan bol su iç ve idrara sıkışık olmadan tuvalete git yani sık sık gitmeye çalış. Ve pamuklu çamaşır kullan onu da sık değiştirmen gerekiyor