34 haftalık hamileyim bugün birden çamaşırım ıslandı ve baktığımda hala gelen suyu gördüm bebeğin hareketleri de azalmıştı bugün gün boyu ve direk hastaneye gittim . Önce nst bakıldı sancı vs yok bebek nst bağlandığında hareketlendi çok şükür .
Daha sonra karından ultrasonla bakıldı herşeyi normal dedi birden alttan muayene etti🤦🏻♀️ bebeğin suyunun girişi cikiisi yok normal poliklinik kontrollerine devam edeceksin dedi gonderdi . Alttan baktığı masadan kalktığımda bile oranın ne kadar ıslandığını gördüm . İçime hiç sinmedi böyle bir tavır. Bebeğin suyu olabilir mi başına gelen var mı ne yapmam gerekiyor. Bu arada hala su gelmeye devam ediyor