Masalceylan Kızlar çok kötüyüm boyle bisey yok midem bildiğiniz yanıyor sancılanıyor bogazima göğsüme kadar ağrısı bu nasıl bisey neden olur bu çok kötüyüm mide yanar hamilelikte normal ama bu mahvetti beni aglicam
Ayseguls_baby Masalceylan aynısı olmuştum gebelik reflüsü dedi doktor. Sabaha kadar asla uyuyamadım ağladım resmen eşimin omzunda bana yardım et çok kötüyüm diye. Ben sarımsak yiyince öyle oldum doktor da gebelik sonuna kadar sarımsak yeme belli ki sana dokunacak dedi. Bir de rennie verdi düzeldim çok şükür
BDilannn Masalceylan ağır bişey yemişşsin gaz yapmış miğde gazı hastaneye git serum yapsınlar ıyı olursn baska turlu gecmıyor
Ayseguls_baby Masalceylan hiçbir şey işe yaramadı bende de neler denedim. Ne yedikten sonra böyle oldun onu yeme bir daha
Masalceylan Ayseguls_baby hiç bilmiyorum en son tatlı yemiştim cnm ondan oldu heralde halada aynı birazcık hfifledi