R_nrt21 ben de ilkini 37+0 da doğurdum. 35 te ciğer geliştirici vurmuşlardı bir sorun olmadan 47 cm 2400 gr doğdu çok şükür küvöze falan almadılar. Benim ailemde hep son haftada ölü doğumlar oldu o yüzden öyle bir korkum vardı. İçini ferah tut. En kötü ihtimalle Karnında bir şey olmasındansa yoğunbakımda sağlığına kavuşsun en azından öyle düşün. Yeğenim de 38+6 da doğdu ciğer probleminden 20 gün küvözde kaldı ama çıkınca annesini emdi, geceleri uyuyan rahat bir bebek oldu. Şuan hepsi büyüdü ve çok sağlıklı çok şükür 🥰