kubra_132 Arkadaşlar 9Haftalık hamileyim enfeksiyonum çok yüksekmiş idrar kültüründede üreme oldu Dr antıbiyotik başladı sizce içmelimiyim daha çok küçük endişeleniyorum varmı böyle bi olay yaşayan
deryakrgz kubra_132 kuzum iç tabiki. Ben 31+6 günlük hamileyim. Hamileliğimin başından beri idrar yolları enfeksiyonum var. 5-6 kez bende kullandım. Emin ol ki enfeksiyon antibiyotikten daha tehlikeli ..
Kabiyra00 kubra_132 Tedavisini olmazsaniz bebegin kaybina kadar gider bu. Bende de hafif belirti vardı. Siddetlendi kaç gündür. Yarın doktora gidip ilaç almayı düşünüyorum.
Elaozkan Daha fazla ilerlemeden kullanmanız gerekli içinize sinmiyorsa başka bir doktora daha muayene olabilirsiniz