Gul1935 37 haftadayım. Tansiyonum büyüğü 16-14 arası değişiyor. Dinlenik olmama rağmen kendimi iyi hissetmiyorum. Ne yapmam gerekiyor
Minnakpopus Gul1935 normal değerler değil bunlar bi acile başvurun ihmal etmeyin. Gebelikte tansiyon çok önemli