tkrk Merhaba 4+6 haftalığım çok şükür her şey var şu an ama kabızlık ve şişkinlik çok fazla. Her gün kabız oluyorum. Karnım şiş sizde ne durumlar normal herhalde bunlar
GamzeAGacs tkrk Canım gece yatmadan 2 -3 tane kuru kayısıyı bir su bardağının içerisine koy.Sabaha kadar dursun .Sabah aç karnına kayısıları ye suyunu iç.Bana iyi geliyor belki sanada yardımcı olur🌸
tkrk GamzeAGacs ha tamam güzel fikir bence işe yarar umarım bu gün kuru kayısı alayım ilk hamileliğimde böyle değildi bu hamileliğimde her şey var :) teşekkürler