Mrvztrk canım o bebek büyüdügü için baskı yapıyor bende de var dı kaç zamandır yeni geçti ara ara hala oluyor 23 haftalık hamileyim ilk gebeliğim benimde insan tedirgin oluyor ama için rahat etmesi açısından istersem git doktoruna ben öyle olunca gitmiştim hersey yolunda çok şükür