Smyr_97 başımıza gelmeyen kalamdi bizim. Fetsldna bu yüzden çok önemli. Ben isteğe bağlı 5 haftalıkken kürtaj olmuştum nedeni özel kızlar sormayın. Ama geçen hafta gebeliğin devam ettiğini öğrendik. Profilimde var durumun ayrintusu. Doktori gittiğimde önce şok olup sırma hızlıca bebeğe baktı. Her şey yolunda ilerliyor dedi. Ama bu testi acilen istoyotum diye de ekledi. 18 ağustosa yetişir gelirsiniz ense kalinligini da olceriz dedi. Randevumuz perrsembe gününe yani 7 Ağustos 18e yetişir mi ?