Nazliip
Ben bugün ilk randevuma gittim 7+1 im. Doktor bebeğimin henüz çok küçük olduğunu ve kalp atışını duyamayacağımızı söyledi. Haftaya bidaha gel dedi. Geç döllenme olmuşsa bu gibi durumlar olabiliyor dedi. En net 7-8 arası diye düşünüyorum. Bir de her hamilelik farklı. Kimisi 6. Hafta kalp atışını duyabiliyor. Yeter ki sağlıkla doğsunlar da başka bir şey istemeyiz 🌸🌸🤍🤍