Kızlar 34+4 olduk çok şükür 32 haftalıkken erken doğum riskim vardı çocuk aşağı inmişti ama şuan çok riskim kalmadı ama akşam belime bir ağrı girdi ve hala bıçak saplanır gibi yatsam da geçmiyor bazen adet olacakmışım gibide sancı oluyor yaşayan var mı??