prenses34_ Kızlar merhaba 🌸 Ben manavgat Devlet Hastanesine gidiyorum orada takip liyim 14+1 haftalık hamileyim varmı önerebileceğiniz böyle güleryüzlü bilgi veren somurtmayan ilgilenen doktor arıyorum gidip de memnun kaldığınız doktor önerir misiniz 💖
Rose_07 prenses34_ valla bir saat önce ben yazdım aynı şekilde kimse cevap vermedi. Şuanki doktorunuz kim acaba
Esralemi prenses34_ bende manavgattayım ama hamile değilim henüz daha önce Akdeniz hastahanesi Ahmet yamana gidiyordum ben
prenses34_ Rose_07 bakalım beklemedeyim cvp gelir mi diye 😁 aslında bnm önceki doktorum vardı ama özel’e gitmiş şimdikiler hep yeni bn şimdi Emine Şen Bıçak doktora gidiyorum yani ebemin önerisi üzerine cuma ikinci kez gidicem ilinde aceleye geldim acil sezeryanla çıktı bakalım cuma nasıl bir karşılama olacak 😊
prenses34_ Esralemi Akdeniz özel hastane gücümüz yok özele iki oğlumu da devlette doğurdum şimdi 3.gebeliğim ama önceki Doktorlar gitmiş hep
Rose_07 Esralemi bıraktınız mı bende onun ismini çok duydum doktor arayışındayım ona mı gitsem diye düşünüyordum
prenses34_ cansuuusuu alla alla ben geçenlerde ikili test için o doktora yönlendirildim fakat ne bir bilgi ne bir ultrason fotosu verdi ne bir güler yüz hatta soruma bile cvp vermeye tenezzül etmedi 1 dk içinde ölçümleri yapıp yolladı 🤷🏻♀️ onu da eledim malesef 🤦🏻♀️
Rose_07 prenses34_ biraz soğuk bir doktor ama oda yeni geldi iki kez gittim ona. Erinç tekin vardı ona gittim aksine o dahada soğuk geldi bana. Yaşam hastanesinde Gizem Banu var ona gittim bir müddet sonra bıraktım
cansuuusuu prenses34_ biraz konuşmaya aciz sanki ama iyi gibi bana karşı 😂Zaten doğumu burda ve devlette yapmayacam içim rahat biraz
Esralemi Rose_07 bırakmadım aslında tekrar gebelik olursa devem edeceğim ordan çok memnundum ben veya Anadolu hastanesi Ahmet yoldan var oda iyi diyorlar bir defa muayene oldum oda iyiydi
prenses34_ Rose_07 evet soğuklar nedense bazen anlamıyorum bu devlette ki doktorları hayır yani biraz güler yüz biraz bilgi vermek bu kadar zor olmamalı tamam onlarca hastayla uğraşıyorlar belki de bıktılar ama sonuçta o bir doktor ve bedavaya yapmıyor bu işi oda alıyor parasını ama mecburuz işte 🤷🏻♀️
mihriban1707 Rose_07 Bende ilk gebeliğimde Gizem Banu’ya gidiyordum çok memnundum aslında tek sıkıntı biraz sezeryan doğuma teşvik etmeye çalışıyordu