Aysenurkpehlivan 36+4 bugün karnım inanılmaz sertleşip durdu nefesim daralıyo her sertleştikçe bu durumu yaşayan varmı doğum belirtisi mi yaklaştı mıı
262634nur Aysenurkpehlivan bende 36+5 bugün bir haftadır sertleşmeler çoğaldı asagı baskı hissi var umarım sezeryan gününü bekler diyorum tek isteğim
Accountant Aysenurkpehlivan benimde öyleydi hatta doktor bile karnın sert dedi eve gelince daha sertleşti 37 haftalığım
Zhdnl Aysenurkpehlivan günümüz aynı bende de oluyor iş yaparken ayaktayken oluyor 1 sn kadar sürüyor canımı yakıyor 21 Ağustos sezaryen tarihimiz inşallah bekler geçen haftaya kadar böyle sorunlarım yoktu çok ağırlaştım alt taraftada ağrılar başladı
lazkizi61_ Sweet02 bende de öle oluyor sürekli ve yalancı sancıymış doktorum öle demişti şuan 38. Haftamdayım sürekli karnim sertleşiyor
mervegnr 35+2 yim. benimde 34. haftadan itibaren başladı. doktor normal olarak soyledi ama nefesimi kesiyor , zorluyor beni.
Aysenurkpehlivan Accountant hayırlısıyla doğursakk son haftalarda beklemekte zor acaba doğum belirtisi öi diye
Accountant Aysenurkpehlivan doğurmaktan da çok korkuyorum ama suyum azalmış 3 günde bir çağırdı artık ben her an elenebilirim
Aysenurkpehlivan Accountant sağlıkla gelsin minik bebiş meyve falan ye suyu arttırıyomuş havuç suyu özellikle gerçi doğum zamanıda geldi hayırlısı olsun
Oyku_kus Yine iyisiniz hanımlar, iki gebeliğimde de 30. haftadan beri kasılmaları yaşıyorum ve dediğiniz gibi nefes almakta zorluk yaşatıyor. Düzenli olmadıkları sürece yalancı kasılma hepsi ve bizi doğuma hazırlıyor. Ama erken doğum belirtisi değil
Aysenurkpehlivan Zhdnl inşallah bekler canım yaaa bizimde doğuma zamanımız yaklaşıyor artık zor oluyo artık iyice sıcaklarla birlikte
Accountant Aysenurkpehlivan yani evet artık 37 oldu cuma 38 olacak 40 lı haftaları beklemek istemiyorum zaten