Kızlar bugün doktora gittim 38+4 günlük hamileyim son adet tarihime göre ama şekerden dolayı bebek önden gittiğini söylemişti doktorum kilosunu 3 hafta önce 3 kilo 550 gr demişti tahini çıktığı için başka bir doktora geçiş yapmıştım 1 hafta önce yeni doktor ise bana 3 kilo 290 Gr dedi bugün tekrar kontrle gittim ama doktor geçen hafta ultrosona girdiğim için beni ultrosona sokmadı bakmadı yani son günlerimde bakması takip etmesi gerekmiyor mu önceki doktorum suyun fazla olduğunda söylemişti fakat bu yeni doktor q hafta önce ultrosona soktum şimdi tekrar sokamam dedi ve beni yolladı bende endişeli ve korku panik halindeyim son günlerim de takip etmesi gerektiğini düşünüyorum ve bebeğimin kilosu suyu nasıl merak ediyorum bu son dönemlerde allah korusun herşey olabilir çünkü fikriniz öneriniz nedir allah rızası için yardım edin bana