İkili testi kimi yaptırıyor kimi yaptırmıyor kimi uygun bulmuyor aldırış etme hiç ben şu an 14+3 teyim 13. Haftanın girişinde yaptırmıştım devlet hastanesinde çok şükür bir şey çıkmadı beslenmede ise folik asit dışında maydonoz haricinde(bir tutamdan fazla değil ) yeşil sebzeler sabahları mutlaka bir tane yumurta bol su meyve öyle elzem bir şey canın çekmediği sürece yiyebilirsin :) bende zaten hem bu kanaldan hemde internetten ne sağlıklı ne değil ayrıca doktora danışarak tüketmeye çalışıyorum