babymom2026 Daha doktora gitmedim bugün 83 değerle öğrendim perşembe günü gidicem doktora ama şu an uygulamaya göre 4+4 üm 🫠
mevamam babymom2026 merhaba bende geçen çarşamba 93 ile öğrendim daha bende doktora gitmedim 4+6 dayım bend e
[silindi] babymom2026 benim de 3 temmuz. 30 unnda beta 60 tı. Bir sıkıntı olmazsa 8. Haftaya kadar doktora gitmeyi düşünmüyorum. Kaybım var daha önce korkuyorum
miniktelas Merhaba benimde adetim gecikti bugündü aşkında günüm 3 4 gün önce test yaptım pozitif çıktı ve şuan takip ediyorum testim koyulaşmış bir kaç güne kan test düşünüyorum
babymom2026 penbe_karisi en azindan her seyin yolunda olduğunu duyayım doktor ona gore çağırır diye düşünüyorum ☺️
mevamam babymom2026 kalp atışını duymak için bende diğer hafta gideyim dedim 6. Haftadan sonra duyuluyor genelde kalp atışı