İlk gebeliğin kırk birinci haftada suni sancı ile olmuştu Zor bir durumda şimdi ikinci hamileliğim bu seferde 41’e kadar beklemekten korkuyorum ve tabii kendi Sancım olmamasından benim gibi olup ikinci de sancısı olan oldu mu ve doğum daha kolay oluyor mu en önemlisi genelde ikincide daha kolay oluyor diyorlar ama normal gerçekten öyle mi