Hzloztrk Kesinlikle aç gitmeniz gerekiyor. Ben özelde yaptırdım, içeceği onlar verdi ama üniversitede nasıl olur bilmiyorum. Benden önce açken, sonra içtikten belli bir süre sonra tekrar kan aldılar. Yanlış hatırlamıyorsam 1 saat sonra yine aldılar yani toplamda 3 kere kan alınmıştı