eriksuyu Kizlar selam, BAT12 Ağustos, regle 8 gün var. Laboquick ve Awox testlerin görsellerini ekledim. Sizce durum nedir? 
Mayacm eriksuyu hamilesin ama suan kan werirsen cok dusuk cikar adete 1_2 gun kala veya sonra kan wer bence hayirli olsun
eriksuyu Mayacm 5in ustu çıkması fark eder mi sonucta, Carsamba kani tekrarlayacagim eger olumlu olursa ?
eriksuyu arsesraa evet bu durumda adete yakin ya da uzak tarih kan verme durumu fark etmez bence 😊 bize lazim olan 5in ustu
arsesraa eriksuyu evet ama adete ne kadar yakın olursan değer o kadar yüksek çıkar canım zaten sonrasında da değerin yükselmesi için iki üç günde bir kan vermek gerekecek o yüzden ne kadar geç yükseği görürsek o kadar iyi olur