seymaatteess Kızlar bat 9 çok heyecanlıyım ama henüz bir belirti yok siz de durumlar nasıl test yapmak için erken mi ? Olursa 2. Gebeliğim olacak o yüzden de bazı belirtiler olmayabilir mi
Tugbaults seymaatteess bat 9 kasıklarım da hafif ağrılarım var ve sürekli yorgunum uzandığım yerde uyuya kalıyorum. Normal de gündüzleri uyumayı seven bir insan değilim. Ama kendimi de pek kaptırmıyorum belki psikolojik de olabilir. Hayırlısı neyse o olsun.
zbydeekrmn seymaatteess Benimde bat 9 çok istiyorum bakalm alt göbeğim şişti ve bu aralar iştahım baya açık
[silindi] seymaatteess dün sabah yapmıştık gölge gibi bir çizgi oluşmuştu bugün şimdi yaptım hiç çizgi çıkmadı ama testte bi tuhaftı pembelik gitmedi tek çizgi oluştu etraf pembe kaldı test mi bozuktu acaba
seymaatteess Tugbaults ben de hiçbir belirti yok gerçekten cmtsiyi iple çekiyorum. Sizin kaçıncı gebelik olacak ilk mi benim olursa ikinci.
seymaatteess Yakamoz20 geçtiğimiz iki ay yaptım üzücü oluyor tek çizgi görmek o yüzden bu defa 9 Ağustosu bekleyelim dedik
zbydeekrmn seymaatteess bende böyle yapmıştım hep tek çizgi gördüm o yüzden günümün geçmesini bekliyorum inşallah ikimzde hamile çıkarız amin amin
arsesraa Aysima51 benim dünden beri o şekilde ha oldum ha olacam diye dolanıyorum ve insanın morali bozuluyor gercekten
sivolumut Kızlar benim de bat 8 . Çok fazla mide bulantım ve her an regl olacakmışım gibi ağrım vardı dün dayanamayıp kan verdim negatif çıktı ama ben normalde regl olmadan bir gün önce kasık ağrısı yaşarım ertesi olurum . Pozitife dönme ihtimali var mı ?
seymaatteess sivolumut belki geç döllenme olabilir reglin biraz geçmesini bekle. İlk gebeliğimde bende de aşırı bir göğüs hassasiyeti vardı normalde hiç yaşamam
[silindi] seymaatteess testi nasıl yapıyorsunuz şu erken gebelikleri bi türlü beceremiyorum çok tutuyorum galiba kolay bi yolu yok mu 😣
seymaatteess [silindi] normal idrara tutuyorum ya da karton bir bardağa da koyulabilir öyle dene istersen canım
arsesraa seymaatteess aynen valla ben bi de gurbetteyim yurt dışında yalnızım yeni taşındık ne dil bilirim ne iz kendi kendimi oyalamaya çalışıyorum 😭