Rumeysadoganm Benim bebeğimden de hem hastanede hem sağlık ocağında kan aldılar. Özel hastanede doğum yaptım, doktorum sağlık ocağında alınan kana daha detaylı bakıldığını söyledi. Bizde bir de kan uyuşmazlığı vardı, hastanede 2-3 kez tekrar tekrar alındı. Bence çok gerekli bir şey, neden istemiyorsunuz ki? Sağlık ocağında topuk kanı alınmayan bir bebekte genetik rahatsızlık varmış, aylar sonra anlaşılmış ve çok basit bir tedavisi olmasına rağmen çocuk maalesef zaman geçtiği için zihinsel engelli olmuş. Böyle şeyler duyunca asla karşı çıkmıyorum yapılması gerekiyorsa yapılmalı