Elifern Bebeğime 13 de çıkıntı var erkeğe benziyor dendi.Bacakaları açıktı ama ben kordon olabilir falan demiştim doktor üzerine düşmedi.Hep yuvarlak cevap veririp 16 da gelmememi istedi ben kontrol sürecinde 14 de gittim kız gibi dedi.Yani sürekli oyaladı sonra başka doktor 14 de erkek dedi,ama net bacak arası görünen bebeğim sonunda 17 de başka doktor kız dedi ve kesin konuştu.Bize de bacak arasını gösterdi emin olduk.