Ben de basur var geçen genel cerrahiye yönlendirdi doktorum krem bile yazmadı bebeğe zararlı diye, sıcak suya oturma, zeytinyağı falan doğal şeyleri önerdi. Çok kötü olursa doğumdan sonra gel dedi. Ben şimdi zeytinyağı ve kantaron yağı falan kullanıyorum iyi geliyor, ağrı falan olmuyor kanama da yok zaten