Arkadaşlar merhaba. 5 haftalık gebeyim. Bugün ilk defa muayeneye gittik. Bekleme salonunu bile babalar için ayrı yapmışlar, eşinizle birlikte doktor kontrolü için bekleyemiyorsunuz. Başhekim kararıyla içeri de kesinlikle alınmıyor. Birçok devlet hastanesinde böyle olduğunu biliyorum. Doğuma zaten giremiyor, refakatçi olamıyor. Adama ‘baba oluyorsun’u göstermeden, sanki o da o bebeğin ebeveyni değilmişçesine sistemin dışına atılıp, sonra da babalardan en iyi babalığı beklemek beni çok sinirlendiriyor. Her şeyi geçtim, eşim bana ciddi bir psikolojik destek, annenin iyi olması bebeğin iyi olması demekken bu sistem beni gerçekten çok üzüyor. Çok mu abartıyorum? Fikirlerinizi merak ediyorum. Beylikdüzü ve çevresinde babayı da sürece dahil etmeleri için yalvarmak zorunda kalmadığımız doktor ve hastane var mı? Özel veya devlet…