Arkadaşlar bugün özele gittim çok ünlü doktora bebeğin kalbi durmuş gelişmiş ama gelişimi durmuş almamız lazım dedi 20 bin tl kadar fiyat çıkardı. Bende devlete gittim durumu anlatıp orada aldırmak için devlet ise alttan bakıp senin bebeğin 6hafta 3 günlük ve 4 ml kese ise 1.5 cm alınmaz bu bebek daha yeni geç döllenme olmuş bu hafta da kalp duyulmaz zaten dedi ve takip istedi. 10 gün sonra gel dedi her şey normal bebekte burada bak diyerek gösterdi tekrardan umutlandım. Hiç başına gelen oldu mu böyle bir durum