Kızlar ben sürekli kullanıyordum hamileliğimin başında öğrendim guatr olduğumu ve ilaçlarımı düzenli kullanabildigim kdr kullanıyordum ama bulantilarda zar zor olsada atıyordum geçen ay verdiğimde 2 ye düşmüştü bulantılarım arttı kullanamaz hale geldim sürekli kusuyordum şuan 26 haftaligim halada sbh bulantıları devam ediyor doktruma da dedim sbh kullanmasam akşam kullansam olmaz dedi ve açıkçası korkuttu beni kullanmazsan bbeeginin beyin gelişimini etkiler ve özürlü doğabilir dedi napcam sbhlari aşırı derece mide bulantısı oluyor sürekli kusuyorum asla bsy yiyemiyorum napcam akıl verin bulantı hapida fayda etmiyor günde 4 defaya çıkardım resmen sbh kalkar kalkmaz Dirk lavovaya bı akşamları rahat oluyorum mecbur da kullanmam gerekirmiş siz kullandınız mı kullanmayanlar bebeğin durumu nasl aklıma takıldı doktrun dediği