Kızlar 36+2 deyim. Küçük bi ilçede yaşadığımız için doğum yapacağım yere 2 saatlik mesafe var. Orada doğumumu yapmasını istediğim doktora gittik eşimle, gün alalım diye.
Serklajlıyım bu arada. Böyle uzun yollarda normalde arkada yatarım yorulmamak için. Midem bulanır diye önde oturmak istedim. Gidene kadar da oturdum ama bebek rahat etmedi ben de rahat etmedim. Karnım sertleşti bebiş de hareketlendi falan. Doktora gittik o muayene ederken karnın sertleşmiş dedi ben de yol yordu ondan olabilir dedim. İşte ntsye girdim, tek seferlik 95 e vuran bi ağrım oldu. Ama başka olmadı.
Doktorum da sancın çıkmış ama dinlenince geçer , güzelce eve git dinlen dedi. Zaten yolda arkada uzandım uyudum falan hemen vücudum rahatladı fark ettim. Evde de dinleniyorum şimdi, sancım falan yok. Ama zaten garip olan 90 a çıktığında ağrı hissetmiştim ama nts bağlı olmasa ona sancı der miydin sancı olduğunu fark eder miydim bilmiyorum. Bebek çok kastı kendini rahatsız oldu da öyle yaptı diye düşünüyorum. Yine de içim rahat değil.
Genel olarak ntsde benim gibi bu yüksekliği yaşayıp ilerleyen haftalara rahatlıkla giden var mı? Ya da böyle bi şey yaşadıysam doğumum yakın olabilir mi? Doktor normal karşıladı, sezeryan için 39. Hafta gelirsin dedi ama benim aklıma takıldı.