Hanımlar merhaba son aydaki ruh hallerimizi ve doğum için neler yaptığımızı paylaşalım mı belki biraz streslerimiz de azalır 🥰
Ben 38+1 deyim günlük merdiven inip çıkmaya çalışıyorum adaçayı içiyorum günlük ve hurma yiyorum geceleri ufaktan bi stres geliyor ne yapıcam acaba doğumda diye 🫢 siz neler hissediyorsunuz neler yapıyorsunuz 🧡