Mucize0 18. Haftadayım ama hala günde iki tane prilam içmek zorunda kalıyorum ayy Allahım ilk hftalar kabus gibiydi sürekli acildeydim şimdiki halime bakınca birazda olsa iyi olduğuma şükrediyorum vlla bu iki gündür midem çok eksiliyor ya ona çözüm bulamıyorum ama bence arada birşeyler atistirmaya çalış çünkü inan boş mide daha çok bulanıyor bende bişey yiyemiyordum yemedigim içinde sürekli böyle afedersin sarı zehir gibi bı sıvı kusuyordum şuan prilamdan dolayı olmuyor artık ama kullanmasam tekrar başlıyor